Lichtpunt in rare tijden

Bijgewerkt: apr 9

Het zijn rare tijden; iedereen heeft er last van. Ook bij Stichting RecaP zijn de gevolgen vérstrekkend.

Het vergroten van arbeidsparticipatie bij 'onze collega’s’ wordt voornamelijk gerealiseerd door aandacht. Door deze aandacht stimuleren wij persoonlijke aspecten als gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen.

Aandacht geven doen wij door middel van persoonlijke nabijheid.

Laat dit nou net hetgeen zijn dat door de COVID-19 niet mogelijk is. Zowel onze deelnemers als ook wij hebben hier 'last van’. Voorlopig zijn wij niet in staat dat te doen wat we zo graag willen: zorg en aandacht geven aan de mensen die dit zo hard nodig hebben. Sterker nog: mensen die er naar onze mening recht op hebben.

De verplichte sluiting van de werkplaats heeft ook tot gevolg dat de lopende projecten even stilstaan. Grote opbergkasten voor het Arnhems Sportbedrijf en andere private opdrachten worden weer 'opgepakt’, wanneer dit ook maar enigszins verantwoord is!

Is er na deze toch wat treurige opsomming dan niets positiefs te melden, zul je je afvragen…

Zeker wel.

Afgelopen week hebben wij in samenwerking met de afdeling Commerciële Economie van de HAN een eerste aanzet gedaan om Stichting RecaP en haar producten nog beter in de markt te zetten.

Onder bezielende leiding van Evert Lensink (coördinator Master Circulaire Economie van de HAN in Arnhem ) zijn twee jonge en getalenteerde studenten, Robin en Djiwano, begonnen met de opzet voor een transitieplan om de producten meer en beter 'zichtbaar’ te maken. Dit doen zij in het kader van hun Minor Circulaire Economie.

Nu al een dikke duim omhoog voor deze leuke en enthousiaste studenten die op ‘On-Line afstand’ door blijven werken om ervoor te zorgen dat wij bij Stichting RecaP sterker en nog beter georganiseerd uit deze gekke tijd komen!

0 keer bekeken
  • Pinterest Social Icon

Stichting RecaP   Sperwerstraat 97  6823DL Arnhem   Tel: 06-26 53 31 31

© 2019 by Stichting RecaP.