OVER ONS

Stichting RecaP is er voor mensen en wordt gedragen door mensen

GEDEELDE KRACHTEN

Stichting RecaP opgericht door

een 3-tal mannen die hun sporen inmiddels hebben verdiend.

Frank Tomassen, Ramon Kaspers en Marco van den Boogert. Heden ten dagen vormen Frank en Ramon ondersteund door meerdere vrijwilligers het kloppend hart van Stichting RecaP.

VERANTWOORDELIJKHEDEN

Taken en verantwoordelijkheden worden samen gedragen, gemonitord, geëvalueerd en uitgevoerd. Wij werken vanuit de overtuiging iets voor een ander te willen en kunnen betekenen. Respect, geduld, duidelijkheid en toegankelijkheid is hierin de uitgangspositie.

VRIJWILLIGERS

Binnen Stichting RecaP werken verschillende vrijwilligers. Iedere vrijwilliger heeft met zijn of haar aanwezigheid toegevoegde waarde voor de sfeer, voor het resultaat op het gebied van de te behalen doelstelling of voor onze mooie producten. Zonder deze vrijwilligers is de stichting de stichting niet.