• Pinterest Social Icon

Stichting RecaP   Sperwerstraat 97  6823DL Arnhem   Tel: 06-26 53 31 31

© 2019 by Stichting RecaP.

VOOR DEELNEMERS

Ben jij op zoek naar een leuke werkplek waar jij jezelf kan ontwikkelen?

WAAROM?

Iedereen wil en kan op een of andere manier van waarde zijn, voor zichzelf of een ander. Als vriend(-in), buurman of vrouw of als collega op het werk. Sinds Januari 2017 is de ParticipatieWet van kracht geworden. Hierin staat beschreven dat iedereen in Nederland op een of andere manier zijn of haar “steentje moet bijdragen” aan de maatschappij.

HOOGST HAALBARE

De meeste mensen doen dit door middel van een (betaalde) baan. Niet iedereen is, al dan niet tijdelijk, in staat om een baan van 40 uur per week te kunnen invullen. Of dit komt door een fysieke of psychische beperking  een Burn-Out of een taalbarrière of  welke andere reden dan ook, bij RecaP gaan we heel graag samen met jou aan de slag. Waarmee? Het hoogst haalbare voor jou!

HOE DOEN WIJ DIT?

In samenspraak met jou, (ambulant) begeleider, wijkcoach of consulent van Activerend Werk maken wij samen met jou reële doelstellingen waar jij samen met ons aan gaat werken.

Dit doen wij in een prettige, veilige en positief ingestelde omgeving met leuk en creatief werk.

Wil jij of je begeleider meer weten over ons en jouw mogelijkheden, bel ons dan voor een geheel vrijblijvende rondleiding en gesprek.